دربی مادرید، فینالی دیگر برای ایسکو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دربی مادرید، فینالی دیگر برای ایسکو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دربی مادرید، فینالی دیگر برای ایسکو

او یکی از امیدهای زیدان در غایب پرشمار مصدومین است.

طرفداری- همانطور که در جریان هستید دیدار شنبه شب رئال مادرید و اتلتیکومادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون یکی از حساس ترین دیدارهای این فصل لالیگا می باشد، دیداری که شرایط برای مربی رئال مادرید یعنی زیدان با وجود غیبت کروس و کاسمیرو در انتخاب خط میانی کمی دشوار شده است.

به گزارش MARCA بر همین اساس، سرمربی فرانسوی برای این دیدار چند گزینه دارد به نام ایسکو، هامس، آسنسیو وازکز که به نظر می رسد ایسکو شانس اصلی بازی در کنار کواچیچ و مودریچ باشد. به گفته این منبع پیش از این ایسکو خاطرات خوبی از بازی برابر اتلتیکومادرید در فینال ها دارد و در دو فینال لیسبون و میلان وقتی که به صورت تعویضی به میدان آمد توانست خودش را به خوبی نشان دهد و نه تنها در حرکات هجومی تیمش موثر واقع شود، بلکه در تعادل خط میانی کهکشانی ها نیز بسیار خوب عمل کرد.

در همین مورد دیدار فردا هم یک فینال دیگر و یک شانس مجدد دیگر برای ایسکو است، دیداری ها با تجربه های قبلی است و نه تنها در لیگ قهرمانان اروپا نیست، بلکه در خانه حریف است و شرایط بازی و تیم رئال مادرید بسیار متفاوت است و زیدان امید دارد تا ستاره سابق مالاگا با انعطافی که در بازی اش دارد، نقش مهمی در دیدار فرداشب در دربی مادرید داشته باشد. این در حالیست که گزینه های آماده ای همانند هامس و آسنسیو و وازکز می توانند خطری برای وی باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 29 آبان 1395 | 9:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.